Myynnin modernisointi

Mikäli myyntimallit tarvitsevat tasonnostoa. Tämä on oikea osoite.

 

Myyntimme ei onnistu vastaamaan
asiakkaidemme tarpeisiin.”

 

Ei ole häpeä todeta, että itsenäisten ja valistuneiden asiakkaiden tavat toimia ovat muuttuneet paljon nopeammin, kuin myyntiorganisaatioiden kyvykkyydet vastata odotusarvoihin. Asiakkaat odottavat toimijoilta tiedonjakamisen sijaan personoituja näkemyksiä, viihdyttävien esitysten sijasta keskustelua liiketoiminnasta ja numeroista. Asiakkaat odottavat myyjien olevan alansa luotettavia neuvonantajia ja asiakkaan liiketominnan ymmärräyksen ammattilaisia.

Kykenevätkö teidän myyjänne keskustelemaan asiakkaiden kaupallisen johdon kanssa liiketoiminnasta ja tunnistamaan asiakkaan liiketoiminnan kipukohdat ja tarjoamaan ratkaisuita uskottavalla tavalla?

Me uskomme, että myynnin täytyy olla varustettu relevantilla tiedolla, taidolla, työkaluilla ja tunneälyllä, jotta he voivat edustaa yritystä asiakkailla uskottavalla tavalla. Me Factionilla autamme asiakkaita myyntiorganisaatioiden kyvyykkyyksien kehittämisessä, jotta kykenee vastaamaan asiakkaiden odotuksin.

Myynnin modernisointiin liittyvät ratkaisut

  • Asiakaskokemus ja ostopäätöspsykologia
  • Modernin myynnin prosessit ja pelikirjat
  • ⁠Myyjien ja myyntiorganisaatioiden kehittäminen
  • Tekoälyn ja teknologian hyödyntäminen myynnissä
  • ⁠Viestintä, vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot

Jutellaanko tarkemmin?

 

Haluaisitko kuulla aiheesta lisää?

Ota yhteyttä niin jutellaan.

Ota yhteyttä