+ 
        Marko Lehtinen
        Myynnin johtaminen / Ratkaisumyynti
          Marko on yksi Suomen kiitetyimpiä ja tunnetuimpia myynnin ja myynnin johtamisen kehittäjiä. 20 vuotta pörssiyritysten tukena on tehnyt Markosta kiinteän osan Suomen kaupallista konstellaatiota.
      
 
      
        
          
            
             Markolla on on kokenut muutoskonsultti ja kaupallisuuden kehittäjä, joka on läpivienyt urallaan jo yli 100 muutoshanketta ja valmentanut tuhansia myyjiä ja myyntijohtajia. Markolla on vahvaa näkemystä kaupallisesta rytminmuutoksesta sekä myynnin tuottavuuden ja modernin myyntityön kehittämisestä. Markon käytännönläheistä, suoraa ja tulosorientoitunutta työskentelytapaa kiitetään ja arvostetaan. Markon rento ja positiivinen ote saattaa olla perujaan Iisalmesta, mistä Marko on kotoisin.
Ydinosaamiset
- Kaupallisen organisaation rytminmuutos
 
- Strategian tarinallistaminen
 
- Muutoshankkeiden läpivienti
 
- Myynnin- ja myyjien johtaminen
 
- Myynnin tuottavuuden parantaminen
 
  
            
           
         
       
            
        
         + 
        Antti Kiukas
        Kaupallinen kokonaisuus / Ratkaisumyynti / Johtaminen
          Antti kehittää kaikkea kaupallista, mutta ennen kaikkea kaupallisten funktioiden saumatonta yhteispeliä. Toinen rakkauden aihe on haastava ratkaisumyynti ja sen johtaminen.
      
 
      
        
          
            
             Antilla on takanaan yli 20 vuotta kaupallisten toiminteiden kehittämistä, joista 14 vuotta konsulttina ja kuusi markkinoinnin ja myynnin johtotehtävissä. Hän on tehnyt töitä monenlaisten yritysten kanssa aina pienistä startupeista isoihin kansainvälisiin pörssiyrityksiin. Tärkeintä on aina ollut kasvu ja tekemisen sinnikäs kehittäminen. Antti on hyvin käytännönläheinen ja konkretiaan taipuvainen hahmo, jonka kanssa työskentelyä on kuvailtu tuloksekkaaksi ja jopa hurjimmillaan hauskaksi. Antti inhoaa geneerisiä powerpoint-esityksiä ja kesäkeittoa.
Ydinosaamiset
- Kaupallisen organisaation muotoilu ja toimintamallit
 
- Ratkaisumyynnin ja -myyjien kehittäminen
 
- Asiakaskohtaaminen ja myynnin psykologia
 
- Moderni myynnin johtaminen ja esihenkilötyö
 
- Asiantuntijamyynti
 
  
            
           
         
       
            
        
         + 
        Hannu Takala
        Kaupallinen johtaminen
          Hannun ydinosaaminen asuu kaupallisen johtamisen syvällisessä ymmärryksessä, joka on hankittu ensin 13 vuoden konsulttiuralla ja heti perään lähes kymmenen vuoden pohjoismaisen kasvujohtajan työnäytteellä.
      
 
      
        
          
            
             Hannulla on yli 20 vuoden kokemus ihmisten johtamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä. Viimeiset viisi vuotta hän on toiminut LIWLIG Finlandin kaupallisena johtajana, ja sitä ennen hän työskenteli 13 vuotta konsulttina, joista neljä vuotta myyntijohtajana. Ensimmäisen vaiheen työurastaan Hannu palveli Puolustusvoimissa upseerina.
Ydinosaamiset
- Myynnin toimintatapojen kehittäminen
 
- Kaupallisten operaatioiden johtaminen
 
- Asiakaskokemuksen parantaminen
 
- Muutosten läpivienti jatkuvan parantamisen periaatteilla
 
- Tiedon/datan hyödyntäminen johtamisen tukena
 
  
            
           
         
       
            
        
         + 
        Kirsi Kalpio
        Asiakasymmärrys / Asiakkuus strategiat
          Kirsi on Factionin asiakkuus strategioiden ja asiakasymmärryksen superosaaja yli 15 vuoden raudanlujalla kokemuksella. Jos se koskee asiakasta, Kirsi pystyy auttamaan.
      
 
      
        
          
            
             Kirsillä on vankka kokemus konsulttina asiakkuuksien ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisestä. Hän yhdistää analyyttisen ajattelun strategiseen asiakasymmärrykseen ja käytännönläheisiin ratkaisuihin, jotka vauhdittavat kasvua ja kilpailuetua. Kirsi tunnetaan sinnikkäänä projektien läpiviejänä ja uusien näkökulmien rakentajana, joka rentoutuu temppareita ja muuta hömppää katsellen.
Ydinosaamiset
- Asiakkuuksien johtamismallit
 
- Strateginen asiakasymmärrys
 
- Kohderyhmien määrittelyt ja segmentoinnit
 
- Asiakaskokemuksen johtaminen ja mittaristot
 
- Asiakasarvon kiteytys ja erottautumistekijät
 
  
            
           
         
       
            
        
         + 
        Sani Leino
        Sosiaalinen myynti / Myynnin modernisointi
          Sani on mullistanut suomalaista myynnin maisemaa jo kohta kaksi vuosikymmentä. Ensin jalkautui sosiaalinen myynti ja heti perään teknologia-avusteinen moderni ratkaisumyynti.
      
 
      
        
          
            
             Sani on auttanut satoja organisaatioita modernin myynnin kehittämisessä. Hänen energinen, osallistava ja käytännönläheinen otteensa yhdistää tunneälykkään myyntityön periaatteet ja sosiaalisen median hyödyntämisen tuloksiksi. Hänet on listattu maailman 100 vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon. Asiakkaat arvostavat hänen suoraa, inspiroivaa ja tulosorientoitunutta tyyliään, joka tekee myynnin uudistamisesta konkreettista arjen tekemistä.
Ydinosaamiset
- Asiakaskokemus
 
- Moderni myynti ja digitaalinen markkinointi
 
- Myyjien ja myynti- organisaatioiden kehittäminen
 
- Sosiaalinen media ja sosiaalinen myynti
 
- Viestintä ja vuorovaikutustaidot
 
  
            
           
         
       
            
        
         + 
        Anna Lydman
        Projektijohtaja
          Anna on johtanut läpi kymmeniä vuosien mittaisia kaupallisia transformaatioprojekteja sekä Suomessa että kansainvälisesti. Moni pitää Annaa asiassaan Suomen parhaana. Ja ihan syystä.
      
 
      
        
          
            
             Anna on 20 vuoden ajan johtanut pitkiä ja vaativia projekteja asiantuntijaorganisaatioissa – häntä on myös ihan syystä nimitetty yhdeksi Suomen parhaista projektijohtajista. Anna varmistaa, että projektimme etenevät tavoitteiden mukaisesti ja työhön syntyy yhdessä tekemisen ilmapiiri, jossa asiakas voi kokea meidät aidosti osaksi omaa tiimiään.
Ydinosaamiset
- Projektinhallinta ja asiantuntijatyön johtaminen
 
- Toimintatapojen kehittäminen
 
- Viestintä ja vuorovaikutus projekteissa
 
- Priorisointi, aikataulutus ja kokonaisuuksien hallinta
 
  
            
           
         
       
            
        
         + 
        Juuso Helokangas
        Seniorikonsultti
          Juuso on 2020-luvun Suomen käytetyimpiä ja energisimpiä myynnin- ja myynnin johtamisen valmentajia. 
      
 
      
        
          
            
             Juuso on 2020-luvun Suomen käytetyimpiä ja energisimpiä myynnin- ja myynnin johtamisen valmentajia. Juusolla on yli 18 vuoden kokemus myyntiorganisaatioiden tekemisen tason nostamisesta sekä vakioinnista. Voit törmätä ympäri Suomea tuloksekkaisiin myyntiprosesseihin ja kohtaamismalleihin, joita tämä herra on rakentanut yhdessä kaupallisten organisaatioiden kanssa. Juuso saa kiitosta konkretiasta, yhdessä sovitut toimintatavat ovat kokemusten mukaan heti arkeen vietäviä. Juuso rakastaa pohtia miten asiakkaiden myyntiprosessien eri kohtien hit rateja saadaan nostettua. Porukan ainoa, joka puhuu Turun murretta.
Ydinosaamiset
- Tuloksekkaiden myyntiprosessien ja kohtaamismallien rakentaminen
 
- Myynnin ja myynnin johtamistekemisen vakiointi
 
- Reaktiivisesta myynnistä proaktiiviseksi myyntiorganisaatioksi
 
- Tuotemyynnistä ratkaisumyyntiin ja arvon perusteluun