Sanilla on konsultoinnin musta vyö myynnin modernisoinnissa ja asiakaskokemuksen kehittämisessä. Sanin intohimo löytyy Niken tennareiden lisäksi kansainvälisten organisaatioiden toimintamallien kehittämisestä vastaamaan paremmin muuttuneita asiakastarpeita. Sani tunnetaan myös tietokirjailijana ja sosiaalisen myynnin (Social Selling) jalkauttamisesta Suomeen. Konsulttina Sani on suorapuheinen, utelias ja käytännönläheinen, joka ei pelkää sanoa suoraan mitä täytyy muuttaa, jotta kaupallisesta koneistosta saadaan keikki tehot irti. 18 vuoden B2B myynnin ja 1500 valmennustoteutuksen kokemuksella.
Ydinosaamiset:
- Asiakaskokemus ja ostopäätöspsykologia
- Moderni myynti ja digitaalinen markkinointi
- Myyjien ja myyntiorganisaatioiden kehittäminen
- Sosiaalinen media ja sosiaalinen myynti
- Viestintä ja vuorovaikutustaidot